2014. augusztus 5., kedd

"Szeretem Győrt" fotókiállítás

"Szeretem Győrt" fotópályázatra 5 képemet küldtem be. Ebből a szakmai zsűri az alábbi 2 fotómat választotta ki bemutatásra. A kiállítás a 8-án nyílik az Eszterházy-palotában.

Tükörkép

Tavasz Győrben




Rómer Flóris Művészeti és Történeti Múzeum
Esterházy-palota (Győr, Király u. 17.)

Szeretem Győrt”
fotókiállítás

Kiállítás megnyitó: 2014. augusztus 8. 17.00 óra


A kiállítást megnyitja: Grászli Bernadett művészettörténész, múzeumigazgató

A kiállítás megtekinthető: 2014. augusztus 8 – szeptember 21.

hétfő kivételével naponta 10.00 – 18.00 óráig


A Baross úti Látogatóközpont fotópályázatot hirdetett „Szeretem Győrt” címmel. A pályázat célja Győr épített örökségének és természeti kincseinek bemutatása mellett annak kifejezése, hogy miért szeretjük városunkat, mit jelent nekünk Győr.

A pályázat során a szakmai zsűri által kiválasztott művek a Rómer Flóris Művészeti és Történeti Múzeum főépületében, az Esterházy-palotában kerülnek bemutatásra.

A kiállított fotók alkotói:

Ács Tamás
Bella Dóra
Bognár András
Csejtei Anita
Dr. Küű Ákos
Jászberényi József
Kamhal István
Kuti József
Lantos Sándor
Lovas Arnold
Nagy Szabolcs
Nemes Zoltán
Száva István
Tilai Norbert
Tompek Alajos
Tóth Andrea
Tóth Tibor
Varga Ágnes
Várnagyné G. Katalin
Vitáris István