2013. október 15., kedd

Séta a Báger partján

Canon EOS 60D + Canon EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM


Szép őszi napsütésben értem haza a munkahelyemről. Persze egyből indultam fotózni. Sötétedésig nem maradt sok idő, ezért a pár száz méterre lévő Báger felé vettem az irányt.



A fák egy része már lehullatta levelét. Mégis megcsodáltam csupasz ágaikat a kék égbolt alatt a lemenő nap fényében.



Egy kis lovarda is működik itt, ahova egész pöttömöktől a felnőttekig járnak a lovaglás szerelmesei.



Lehet hogy Ő a legkisebb zsoké? :-)



Nem minden fán maradtak levelek, de a meglévők színe annál változatosabb volt.



A nádast is megcsodáltam ahogy a szél fújta. A mozgás miatt elég nehéz volt fotózni. 



Esteledett, a hold is feljött. Lassan elindultam hazafelé, mert kezdett fogyni a fény. 



Még egy utolsó kép a lemenő nap fényénél.